بورس آهن آلات و ميلگرد

بورس آهن آلات و ميلگرد

    سايت فروش ميلگرد آهن ملل اصفهان بعنوان يك مرجع قيمت معتبر در بازار آهن و فولاد ايران شناخته و صفحات رسمي اين شركت كه در مركزآهن ايران، شهر اصفهان واقع شده نيز دنبال كنندگان و اعضاي زيادي دارد. اين سايت روزانه قيمت انواع ميلگرد آجدار و ساده كارخانه هاي مختلف ذوب آهن، انواع ورق آهن، لوله فولادي، شمش آهن، تيرآهن و نبشي، ناوداني و سپري، قوطي پروفيل، محصولات مفتولي را بصورت آنلاين و لحظه اي منتشر و در اختيار فعالين صنعت فولاد و ساختمان سازي قرار مي دهد. پيج اينستاگرام شركت آهن ملل نيز بزرگترين رسانه صنعت فولاد در اين شبكه اجتماعي بوده و روزانه قيمتهاي محصولات فولادي را در قالب جداول گرافيكي منتشر و بروزرساني مي كند. با عضويت در كانال تلگرام اين مجموعه نيز مي توانيد به صورت لحظه اي و همسان با نوسانات بازار آهن، از جديدترين اتفاقات اين بازار مطع شويد.

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۹ خرداد ۱۴۰۰
مقايسه تيرآهن اصفهان و اهواز

 

تعداد كارخانه هايي كه در زمينه ساخت تيرآهن و فولاد فعاليت دارند از آمار بالايي برخوردار است. تيرآهن توليدي هر كارخانه داراي ويژگي هاي به خصوص هستند و دو كارخانه اصلي براي توليد آهن و فولاد در شهرهاي اصفهان و اهواز مي‌باشد. اصفهان داراي دو كارخانه ي بزرگ توليد فولاد با نام هاي فولاد مباركه و ذوب آهن اصفهان است. تفاوت اصلي كارخانه هاي اصفهان و اهواز، در تفاوت ورق هاي فولادي كارخانه هاست، همچنين آلياژهاي استفاده شده در كارخانه هاي اصفهان، با آلياژهاي استفاده شده در كارخانه هاي اصفهان متفاوت است.

انواع تيرآهن

  • INP
  • IPE

تير آهن اصفهان

دو كارخانه ي بزرگ اصفهان، كارخانه ذوب آهن اصفهان و فولاد مباركه اصفهان مي‌باشد كه در زمينه ي توليد فولاد فعاليت دارند. كارخانه ي فولاد مباركه اصفهان، 50 درصد از ورق هاي فلزي و محصولات فلزي مورد نياز كشور را تامين مي‌كند. كارخانه ي ذوب آهن اصفهان، جزو بزرگترين توليد كنندگان فولاد ساختماني و ريل آهن در ايران است.

بعد از فولاد مباركه، بزرگترين توليد كننده فولاد ايران كارخانه ذوب آهن است. و حدود 8/2 ميليون تن مقاطع فولادي ساختماني و صنعتي را از جمله تيرآهن را توليد ميكند. اين كارخانه در قسمت جنوب غرب اصفهان مشغول به فعاليت مي‌باشد.


بهترين قيمت تيرآهن ذوب آهن اصفهان را از آهن ملل خريداري نماييد.


تير آهن اهواز

از كارخانه هاي ممتاز در زمينه توليد تيرآهن ميتوان به كارخانه ملي اهواز اشاره كرد و حدودا ۱۴۰۰۰ تن فرآورده هاي فولادي و ۴۰۰۰۰۰ تن شمش فولادي را تامين مي‌كند.


source: مقايسه تيرآهن اصفهان و اهواز

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۸ خرداد ۱۴۰۰
معرفي فولاد تريپ و انواع آن

 

اين فولاد نوعي فولاد كم آلياژ به شمار مي رود كه در صنعت اتومبيل سازي به علت مقاومت چقرمگي و مكانيكي خوب و قابليت تغيير شكل بالا كاربرد دارد. همچنين باعث مي‌ شود ارگونومي اتومبيل بهينه يابد و هنگام حركت، سرعت و شتاب بالاتري داشته باشد.

 

انواع فولاد تريپ

فولاد تريپ در واقع از فولادهاي كم آلياژ بوجود مي آيد كه خواص مكانيكي اين دسته از آلياژها، چقرمگي بالا بوده كه اين موضوع در فولاد تريپ مشهود است.

فولاد تريپ با توجه به خواص مطلوبي كه دارد در صنايعي همچون خودروسازي، قيمت منحصربه فرد خود را دارند.

فولاد تريپ در زمان حرارت دهي، به علت دفرمه شدن فولاد كم آلياژ شكل مي‌گيرد.‌‌‌ ساير مقاطع فولادي و غير فولادي، بر اثر تغيير شكل و تنش دفرمه مي‌شوند.

در طي عمليات حرارت دهي، فولاد از فاز فريت وارد فاز آستنيت مي شود سپس از فاز آستنيت به مارتنزيت تبديل مي شود كه تغيير شكل پلاستيكي خواهد بود.

فولاد تريپ در واقع نوعي آلياژ فولاد است كه از ساختار چند فازي بينيت، فريت و مقداري آستنيت برخوردار است و در ساختار خود كمي ماتنزيت دارد.


بهترين قيمت ورق را در سايت آهن ملل مشاهده نماييد.


دو نمونه از پر كاربرد ترين فولاد هاي تريپ

 Steel TRIP 450/800

 Steel TRIP 40


source: معرفي فولاد تريپ و انواع آن

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۳ خرداد ۱۴۰۰
چدن چيست؟

 

از آلياژ هاي كاربردي مورد استفاده در صنعت، چدن نام دارد. چدن، در دسته آلياژهاي آهني قرار دارد. چدن داراي ميزان كربن و سيليسيم بالاتري نسبت به فولاد است. اين آلياژ در انواع چدن سفيد، خاكستري، نشكن، چكش‌خوار و گرافيت فشرده به توليد مي رسد. چدن در صنعت ساختمان سازي، كاربرد ناچيزي دارد. ولي در صنايع پتروشيمي و پالايشگاهي در بعضي وسايل چدني، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.


بهترين قيمت آنلاين ورق اسيدشويي در سايت آهن ملل مشاهده نماييد.


نقطه ذوب چدن

چدن‌ها به دليل ناخالصي در مقايسه با بقيه عناصر، نقطه ذوب پايين‌تري دارد. 

انواع چدن

  • چدن سفيد

از چدن سفيد به دليل تردي زياد در بيشتر صنايع نميتوان استفاده كرد. هم دماي انجماد چدن سفيد بالاست و فقط در ساخت توربين هاي بادي كاربرد دارد. چدن سفيد، استقامت بالايي در برابر فرسايش دارد و از قيمت مناسبي برخوردار است.

  • چدن خاكستري

چدن خاكستري يكي از پر كاربردترين و مهم‌ترين آلياژهاي چدن به حساب مي‌آيد.

  • چدن نشكن

چدن نشكن، استحكام بسيار بالايي دارد و از چدن‌هاي خاكستري عملكرد بهتري دارد، چدن نشكن در صنايعي مانند لوله‌سازي و خودروسازي كاربرد دارد. از چدن‌هاي نشكن به دليل استحكام و ماشين كاري خوبي كه دارد، در صنعت حمل و نقل براي توليد و ساخت ميل لنگ‌ها استفاده مي‌شود.


source: چدن چيست؟

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲ خرداد ۱۴۰۰
شير پروانه‌اي كاربرد و مزاياي آن

 

يكي از مهم‌ترين تجهيزات و شيرآلات صنعتي مي‌باشد كه در نمونه و شكل‌هاي مختلفي توليد و به فروش ميرسد.

به جهت قطع و وصل كردن جريان سيالات و تنظيم آن‌ها از شيرهاي پروانه‌اي استفاده مي‌شود و يكي از ساده‌ترين شيرهاي صنعتي به شمار مي‌رود.

 

ديسك پروانه‌اي‌

 

ديسك پروانه‌اي در واقع مي‌تواند به شكل دايره يا مستطيل باشد كه وظيفه‌ي آن كنترل جريان سيالات است.

از جنس‌هاي مختلفي براي ساخت ديسك شيرهاي پروانه‌‎اي استفاده مي‌شود كه اين جنس‌ها شامل استيل 316  و 304 و آلياژ كروم مي‌باشند.

از شيرهاي صنعتي براي كاربردهاي مختلفي استفاده مي‌شود كه جنس ديسك مورد استفاده براي ساخت آن‌ها بسته به نوع كاربردي كه دارد تعيين مي‌شود.

 

نمونه هاي عملگرهاي شير پروانه‌‌اي

 

  • عملگرهاي پنوماتيكي

  • عملگرهاي دستي

  • عملگرهاي هيدروليكي

 

  كاربرد شيرهاي پروانه‌اي

 

  • شيرهاي پروانه‌اي كاربرد گسترده‌اي در پالايشگاه‌ها و كارخانجات صنعتي دارد.

  • كاربرد اين شيرها انتقال مايعات با فشار كم مثل گاز يا آب و جريان‌هاي Slurry ميباشد و استفاده از آن در فشارهاي بالا به علت رخ دادن نشتي توصيه نمي‌شود.

  • يكي مهم ‌ترين وظايف شيرهاي پروانه‌اي، بالا بردن جريان سيال در زمان بسيار محدود است.


بهترين قيمت روز لوله داربستي را در سايت آهن ملل مشاهده نماييد.


ويژگي هاي استفاده از شيرهاي پروانه‌اي

 

  • استفاده از شيرهاي پروانه‌اي در پروژه‌ها از نظر اقتصادي مقرون به صرفه مي‌باشد. چرا كه قيمت اين ‌پروانه‌ها در مقايسه با نمونه هاي ديگر ارزان‌تر است.

  • همانطور كه مي‌دانيد شيرهاي پروانه‌اي در انواع مختلفي توليد مي‌شوند كه از وزن پاييني برخوردار هستند.

  • ساختار شيرهاي پروانه‌اي به شكلي است كه به قابليت جابجايي آسان را فراهم ميكند.

  •  شيرهاي پروانه‌اي به راحتي قابل تعمير هستند و طول عمر و مقاومت بالايي دارند.

چند نمونه عملگر براي شيرهاي پروانه‌اي 

 

  • عملگرهاي پنوماتيكي

  • عملگرهاي دستي

  • عملگرهاي هيدروليكي


SOURCE: شير پروانه‌اي كاربرد و مزاياي آن

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ




قيمت به روز انواع محصولات فولادي , خريد و فروش با بهترين نرخ



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

مهر ۱۴۰۰
شهريور ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰
خرداد ۱۴۰۰
ارديبهشت ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
سئو
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]