بورس آهن آلات و ميلگرد

بورس آهن آلات و ميلگرد

    سايت فروش ميلگرد آهن ملل اصفهان بعنوان يك مرجع قيمت معتبر در بازار آهن و فولاد ايران شناخته و صفحات رسمي اين شركت كه در مركزآهن ايران، شهر اصفهان واقع شده نيز دنبال كنندگان و اعضاي زيادي دارد. اين سايت روزانه قيمت انواع ميلگرد آجدار و ساده كارخانه هاي مختلف ذوب آهن، انواع ورق آهن، لوله فولادي، شمش آهن، تيرآهن و نبشي، ناوداني و سپري، قوطي پروفيل، محصولات مفتولي را بصورت آنلاين و لحظه اي منتشر و در اختيار فعالين صنعت فولاد و ساختمان سازي قرار مي دهد. پيج اينستاگرام شركت آهن ملل نيز بزرگترين رسانه صنعت فولاد در اين شبكه اجتماعي بوده و روزانه قيمتهاي محصولات فولادي را در قالب جداول گرافيكي منتشر و بروزرساني مي كند. با عضويت در كانال تلگرام اين مجموعه نيز مي توانيد به صورت لحظه اي و همسان با نوسانات بازار آهن، از جديدترين اتفاقات اين بازار مطع شويد.

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۸ مهر ۱۴۰۰
متداول ترين خطاها در صنعت ساخت و ساز

 

همانطور كه مي دانيد براي ساخت هر سازه اي لازم است اصولي طبق استانداردها رعايت شود. با اين حال حتي با رعايت استانداردها نيز ممكن است مشكلاتي پيش بيايد ولي با دانستن و شناخت اشتباهت مي توان تا حد زيادي از بروز آن ها جلوگيري كرد.

اولين مورد از اين نكات، گرفتن مجوزهايي مربوط به ساخت و ساز است. قبل از اقدام به اجراي هر سازه بايستي مجوزهايي گرفته شود در غير اين صورت هنگام بروز اتفاقي كارفرما و پيمانكار مشمول جريمه هاي زيادي مي شوند.

پس از آن استخدام پيمانكار، مهندسان سازه و ناظر ماهر، از عوامل مهم جلوگيري از بروز خطا است. زيرا كار كردن با افراد باتجربه و متخصص مانع هدر رفتن زمان و هزينه بسياري مي شوند. اين افراد به انجام برآورد هزينه و زمان پروژه، تعيين حجم بتن مصرفي و بررسي كيفيت آن، تعيين تعداد ميلگرد مورد نياز، نحوه عايق كاري و آب بندي، انتخاب سيستم تهويه و گرمايش، بررسي نصب صحيح درب و پنجره، استفاده از مواد مرغوب در ساخت بتن يا مشخص كردن كارخانه توليدي بتن مرغوب و غيره مي پردازند.

اگر اين افراد مهارت كافي در تعيين صحيح هر گونه از موارد گفته شده در بالا را نداشته باشند، باعث ساخت سازه اي با استحكام ناكافي و هزينه بر مي شوند.

پس قبل از هرگونه اقدامي به خريد تجهيزات و اجرا، با چندين مهندس خبره مشورت كرده و سپس با آگاهي شروع به ساخت نماييد.


source: متداول ترين خطاها در صنعت ساخت و ساز

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ




قيمت به روز انواع محصولات فولادي , خريد و فروش با بهترين نرخ



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

مهر ۱۴۰۰
شهريور ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰
خرداد ۱۴۰۰
ارديبهشت ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
سئو
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]