كارتن پلاست

كارتن پلاست در تبليغات كاربرد بالايي دارد. تبليغات نياز به مهارت بالايي دارد. صنايع مختلف براي تبليغات از متريال هايي همچون مقوا و كاغذ و جديدا از كارتن پلاست استفاده مي كنند.اكنون روند تبليغات و چاپ رو به رشد است و رسانه هاي چاپي وز به روز وسيع تر مي شوند.بنابراين تبليغات يك صنعت زنده و پويا است و مي توانند با استفاده از كارتن پلاست ،اين مواد خام را به يك ماده ي مفيد تبديل كنند.

 

كارتن پلاست يك محصول منحصر به فردي است كه در صنايع مختلف كاربرد به سزايي دارد.و در بعضي از صنايع به عنوان مواد خام و اوليه استفاده مي شود. توليد كارتن پلاست با يك استاندارد جهاني در بازار به فروش ميرود كه وزن آن ها بسيار سبك است.

كارتن پلاست به گونه اي توليد شده است كه قابل شست وشو است و در زمان چاپ اثر منفي روي ورق هاي كارتن پلاست ندارد.

كارتن پلاست

استفاده كارتن پلاست در صنايع مختلف

دستگه هاي توليد كننده ي كارتن پلاست به گونه اي توليد مي شوند كه مطابق با نياز هاي مشتريان باشد وبه خاطر مقرون به صرفه بودن و قيمت پايين آن در هنگام نصب سرقت نمي شود.

كارتن پلاست يك محصول انعطاف پذيري است كه به راحتي مونتاژ مي شود.براي تابلو هاي علامت خطر استفاده فراواني مي شود.و محدوديتي براي فرم و كارد خاصي ندارد و ميتواند شكل ها را به صورت چند بعدي نشان دهد.

تبليغات و نحوه توليد و چاپ موضوعي كه قرار است انجام شود بايد به گونه اي باشد كه همه چشم ها را به سمت خود خيره و افكار آدمي را معطوف به همان مطلب و نهايتا مجذوب آن شوند .

يكي از ويژگي هاي برتر كارتن پلاست اين است كه در محيط زيست هيچگونه ضرر و منعي ندارد و مقاومت بالايي كه در فضاي باز نشان مي دهد از جمله اينكه در برابر باد و باران و به طور كلي رطوبت مي تواند دوام بياورد و نور مستقيم آفتاب چاپي كه بر روي آن حك شده است را از بين نمي برد و در واقع طول عمر آن بيشتر از چندين سال است .

تاثير تبليغات در اين صنعت

تبليغاتي كه توسط كارتن پلاست صورت مي گيرد توانايي اين را دارد كه تمامي صنايع را در راهيابي به بازار هاي هدف ، جذب مشتري و ايجاد رقابتي بي نظير بكشاند و به دليل دارا بودن ويژگيهاي چاپ و برش با كيفيت بالا امكان توليد محصولات متنوع تبليغاتي را ايجاد نموده است همچنين ماشين آلات و تجهيزات چاپي و تكنولوژي جديد چاپي ديجيتال بر روي تمام اشكال كارتن پلاست ،كيفيت چاپ تصاوير و متون را تضمين نموده است

يكي از جذاب ترين تبليغات استند هاي استاده است كه در بسياري از فروشگاه ها و رستوران ها مورد استفاده قرار مي گيرد.كه در لحظه افراد را مجذوب به وارد شدن مي كند.

مزيت استفاده از كارتن پلاست اين است كه نسبت به بقيه ي روش هاي تبليغاتي مقرون به صرفه است.

كارتن پلاست در هنگام آتش سوزي ا رشد آتش جلو گيري مي كند و به راحتي هم بازيافت مي شود.و رنگ بندي بالايي دارد به طوري كه همه را مجذوب به خود مي كند.


source:كارتن پلاست در تبليغات چه كاربردي دارد؟