توري حصاري

توري حصاري زنجيري چيست؟

 يكي از مهمترين نوع توري حصاري، توري حصاري زنجيري است. توري حصاري زنجيري، محبوبيت بالايي دارد، زيرا مقاومت بالا و قابليت نصب آسان دارد و امنيت بالايي نسبت به بقيه ي توري ها دارد. در توري حصاري زنجيري از عرض سيم ها وصل ميشوند. دليل نام گذاري اين نوع توري، نوع بافت آن است. از ديگ مزاياي اين نوع توري، مقاومت بالاي آن در برابر رطوبت است و عمر بالايي دارد. اين قابليت به خاطر استفاده از گالوانيزه ي گرم با روكش روي ميباشد.

مشخصات توري زنجيري

توري حصاري زنجيري در جاهايي مانند فضاهاي ورزشي، مراكز نظامي، فرودگاه ها ، مرز بندي املاك شخصي و …استفاده ميشود.

 

ارتفاع رول هاي توري حصاري زنجيره اي ميتواند بنا به نياز و درخواست مشتري بين 5 تا 25 متر و با عرض 50 سانتيمتر تا 4 متر توليد شود. ضخامت مفتول مي تواند  4 ميلي متر ،  3.50 ميلي متر،  3 ميلي متر ،  3.8 ميلي متر ،2.5 ميلي متر و  2.41 ميلي متر باشد كه بستگي به نوع انتخاب و نياز مشتري ميباشد.

معرفي توري پرسي

توري پرسي ظاهر توري پرسي مربع و مستطيل است و به صورت سيم بافته شده ميباشد. ابعاد سيم مفتولي اين نوع توري از سيم هاي سخت صنعتي در ابعاد ۲ ميلي متر تا ۶ ميلي متر ، و به قطر ۳ تا ۵ ميلي‌متر است. اين شكل توري كه با موج دادن سيم هاي فلزي توليد مي شود ، معمولاً از جنس آهن و گالوانيزه است كه پس از آن اين مفتول ها بصورت كنگره و دنده دنده شده در مي آيد و در پايان توسط دستگاهي، در ابعاد ۲×۱۱ بصورت تار و پود بافته مي شود.از اين نوع توري معمولاً  مي توان جهت حصاركشي ، حفاظ بندي در و پنجره ، قفس حيوانات ، مش بندي ، ساختمان سازي استفاده كرد.

 

كاربرد توري پرسي:

اين نوع از توري پرسي ها در نرده كشي دور پارك ها، بلوار ها، ترمينال ها، منازل ويلايي و غيره مورد استفاده قرار ميگيرد. از ديگرد كاربرد هاي توري پرسي ميتوان به حفاظ بندي در و پنجره، مش بندي، ساختمان سازي و غيره اشاده كرد. اين توري به عنوان فنس هم قابل استفاده است. توري پرسي گالوانيزه نسبت به توري پرسي آهني كاربرهاي بيشتري دارد.

همچنين اين توري به عنوان فنس و يا فيلتر در بسياري از صنايع كاربر دارد. توري پرسي سنگين در معادن، كارخانه زغال سنگ، ساختمان سازي و ديگر صنايع مربوطه مورد استفاده قرار مي گيرد. توري پرسي سبك نيز به عنوان فيلتر در صنعت مواد غذايي كارايي فراواني دارد.


source:تفاوت توري حصاري زنجيري و توري پرسي