بورس آهن آلات و ميلگرد

بورس آهن آلات و ميلگرد

    سايت فروش ميلگرد آهن ملل اصفهان بعنوان يك مرجع قيمت معتبر در بازار آهن و فولاد ايران شناخته و صفحات رسمي اين شركت كه در مركزآهن ايران، شهر اصفهان واقع شده نيز دنبال كنندگان و اعضاي زيادي دارد. اين سايت روزانه قيمت انواع ميلگرد آجدار و ساده كارخانه هاي مختلف ذوب آهن، انواع ورق آهن، لوله فولادي، شمش آهن، تيرآهن و نبشي، ناوداني و سپري، قوطي پروفيل، محصولات مفتولي را بصورت آنلاين و لحظه اي منتشر و در اختيار فعالين صنعت فولاد و ساختمان سازي قرار مي دهد. پيج اينستاگرام شركت آهن ملل نيز بزرگترين رسانه صنعت فولاد در اين شبكه اجتماعي بوده و روزانه قيمتهاي محصولات فولادي را در قالب جداول گرافيكي منتشر و بروزرساني مي كند. با عضويت در كانال تلگرام اين مجموعه نيز مي توانيد به صورت لحظه اي و همسان با نوسانات بازار آهن، از جديدترين اتفاقات اين بازار مطع شويد.

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۴ دى ۱۳۹۹
ورق دريايي چيست ؟

آيا ميدانيد كه زيردريايي و كشتي از جنس چيست كه كشتي روي دريا و زيردريايي زير دريا شناور ميماند و سنگيني آن باعث نميشود كه در دريا غرق شود و زنگ نميزند؟ فلزات چگونه است كه در آب شور هم مقاوم است و بادوام است. براي ساخت اين كشتي ها از ورق دريايي استفاده ميشود. باشيد.

 

ورق دريايي چيست؟

ورق دريايي ورقي است كه براي كف عرشه، بدنه انواع كشتي ها،  قايق هاي بزرگ، عرشه ها و غيره استفاده ميشود.اين ورق نوعي ورق نورد گرم است كه خاصيت جوش پذيري و استحكام بالايي دارد. ورق دريايي مقاوم در برابر مواد شيميايي و آب شور دريا  و خوردگي است.

كاربرد ورق دريايي

ورق دريايي در محصولاتي مانند يدك كش، فانوس دريايي، سكوي نفتي، بارج، زيردريايي، لوله هاي انتقال آب و نفت و گاز از دريا به خشكي و غيره كاربرد دارد.

نحوه محاسبه وزن ورق دريايي

طول و عرض و ضخامت ورق را با هم  ضرب مي كنيم حاصل را بر 1000 تقسيم كرده و پس از آن جواب به دست آمده را در 7.8 ضرب مي كنيم.

كارخانه هاي معروف توليد كننده ورق دريايي

شركت هاي مهمي كه اين محصول را توليد مي كنند به شرح زير است:

  • فولاد مباركه اصفهان
  • اكسين خوزستان
  • ايليچ اكراين
  • دوفركو بلژيك
  • هيونداي كره
  • دانكوك كره
  • اورال استيل روسيه

كشورهايي مانند آمريكا ، روسيه و اكراين در توليد اين محصولات در رقابت با يكديگر هستند و براي توليد ورق هاي دريايي به ويژه براي ورق هاي A36، GL-A  حساسيت و اهميت بيشتري به خرج مي دهند.

مزاياي استفاده از ورق دريايي

استفاده از اين محصول باعث مي شود كه ضخامت ورق ها كاهش پيدا كنند. اگر چه اين ورق ها كاهش ضخامت داشته اما كيفيت و مقاومت در برابر خوردگي اش افزايش داشته است. به خاطر اين كه ورق ها جوش و برش پذيري خوبي دارند و ساخت بهتري دارند باعث مي شود كه در هزينه جوش كاري صرفه جويي شود. در وزن نهايي محصول نيز صرفه جويي مي شود و اين از نظر اقتصادي به صرفه است.

 


source: ورق دريايي چيست ؟

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ




قيمت به روز انواع محصولات فولادي , خريد و فروش با بهترين نرخ



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

مهر ۱۴۰۰
شهريور ۱۴۰۰
مرداد ۱۴۰۰
تير ۱۴۰۰
خرداد ۱۴۰۰
ارديبهشت ۱۴۰۰


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
سئو
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]